..........


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τι ωραία!!!! Λέτε να καταφέρω να έρθω κι' εγώ???
Ο χρήστης ΣΟΥΖΗ είπε…
Θα είμαι εκεί.Θα χαρώ να σας δω όλους ξανά!!!
Ο χρήστης Λήδα είπε…
-μακαρι Χριστιανα να γνωρισεις και τις αλλες!
-ωραια!!! αντε με το καλο, σε/σας περιμενουμε!
Ο χρήστης angel είπε…
kalhspera..epsaxna sxetika pragmata me thn inomualgia k kata tuxh vrika to site... pasxw k egw apo inomualgia alla den mporw na to parw apofash... fusika to kserw edw k ligous mhnes..alla... elpizw na mporesw na er8w k egw sth synadhsh..
Ο χρήστης ΕΛΕΝΗ Ι. είπε…
Καλησπέρα σε όλους!Θα σας δω από κοντά φιλακια!!
Ο χρήστης Leda είπε…
να ερθεις Αγγελικη! μου εστειλες μειλ σωστα??? να σου δωσω το τηλεφ.μου κ θα σου στειλω φωτο να με γνωρισεις.

Ελενη μου σε σκεφτομουν θα σε παρω τηλεφωνακι.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δυο το μεσημέριιι; Γιατί βρε παιδιά;
Ο χρήστης Ληδα είπε…
σου παει αργα Καλλιοπη?? την αλλη φορα μου εκαναν παραπονο οτι το κανονισα νωρις. Θες να πουμε γυρω στις 1 αρχικα κ οι υπολοιποι ερχονται μια ωρα μετα?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εμείς οι μαμάδες...συνήθως είμαστε 1 με 3 στο σπίτι γιατί θεωρούμε το πρόχειρο φαγητό ανθυγιεινό και το οικογενειακό τραπέζωμα ιερό.
Τι θα λέγατε για απογευματινή συνάθροιση δεσποινίδες; Λέλλα βοήθεια!
Ο χρήστης ΣΟΥΖΗ είπε…
παιδιά εγώ νομίζω αφήστε το 2 ώρα και αν σας βολεύει καλύτερα ελάτε λόγο αργότερα.Εξάλλου ποτέ δεν μαζευόμαστε όλοι την ίδια ώρα.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Γεια σας!είμαι η Μαρία πριν λίγες μέρες σας βρήκα αλλά δεν μπόρεσα Λήδα μου να επικοινωνήσω μαζί σου...σου εστειλα e-mail αλλα δεν μου απάντησες,ίσως να μην ήρθε!!!!είμαι απο επαρχία αλλα θα προσπαθήσω να ρθώ να τα πούμε απο κοντα!!!!!
Ο χρήστης lella είπε…
Παιδιά, τι πράγμα είναι αυτό?? Όλα θα γίνουν 26 Φεβρουαρίου…το πάρτι μασκέ του ιταλικού σχολείου (για την κόρη μου εννοείται), του πάρτι μασκέ’ του δημοτικού σχολείου (πάλι της κόρη μου) και τώρα….και η συνάντηση!!!! Τι να πω? Λοιπόν, ούτε και εμένα δεν με βολεύει στις 14.00 το μεσημέρι αλλά εάν δεν γίνεται αλλιώς και αυτή την ώρα βολεύει τους άλλους, θα προσαρμοστώ. Βέβαια το αργότερο στις 17.00 εγώ πρέπει να φύγω για τους λόγους που εξήγησα πιο πάνω.
Φιλακια
Λελλα
Ο χρήστης Leda είπε…
παιδια δεν ξερω προτεινετε εσεις ωρα!πως να σας διευκολυνω ολους. τι λετε?

ακουω.. :-)

----------
Μαρια γεια σου! σου απαντησα 2φορες.. μαρια σοκ..ετσι δεν ειναι?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
kalhmera paidia...telika ti wra lete; epeidh 8a er8w apo 8essalonikh toulaxiston na kserw mexri thn pempth giana kanonisw to programma mou me to farmakeio...!!
Ο χρήστης Λήδα είπε…
μπορουμε νομιζω να πουμε στις 1:00 κι οποιος μπορει ας ερθει στις 2.
εχουμε μιλησει εμεις?? στειλε μου μηνυμα/εμαιλ να δω ποιος/ποια εισαι να σου δωσω κινητο.
Ο χρήστης Leda είπε…
ΠΑΙΔΙΑ απαντηστε ΤΩΡΑ
για την ΩΡΑ κ αν θα ερθετε σιγουρα. Αν ειμαστε λιγοι δε θα γινει.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΚΑΝΟΝΙΣΑ ΝΑ ΡΘΩ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΓΙΑΤΡΟ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ..ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ..ΜΑΡΙΑ ΧΙΟΣ.
Ο χρήστης Leda είπε…
Μαρια μου δεν ξερω ακομα, γιατι δεν εχουν δηλωσει πολλοι.
Ο χρήστης ΕΛΕΝΗ Ι. είπε…
Λήδα μου εγώ θα έρθω ότι ώρα βολεύει και τους υπόλοιπους μήπως θέλετε πρωί το μεσημεράκι να είμαστε σπίτια μας?
Ο χρήστης Leda είπε…
τι να σου πω Ελενακι δε μου'χουν απαντησει πολλοι. θα σεπαρω τηλεφ. να μιλησουμε
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τι ωρα τελικα θα βρεθειτε
θα με ενδιεφερε πολυ να σασ γνωρισω
ολγα
Ο χρήστης Ελένη είπε…
Καλησπέρα, εγώ είμαι η Ελένη και είμαι καινούργια- στο blog και όχι στην ινομυαλγία (Λήδα σου έχω στειλει mail). Ναι, εγώ ενδιαφέρομαι να έρθω και πιστεύω πως μπορώ να είμαι εκεί οποιαδήποτε ώρα μεταξύ 13.00-16.30. Ελπίζω να μην το έχετε ακυρώσει...
Ο χρήστης ΕΛΕΝΗ Ι. είπε…
Η συνάντηση θα ακυρωθεί γιατί η Λήδα είναι στο νοσοκομείο και θα την κρατήσουν για εξετάσεις. Λήδα μου σου εύχομαι περαστικούλια και καλή δύναμη, όλα να πάνε καλά.
Ο χρήστης Ελένη είπε…
Περαστικά εύχομαι κι εγώ...
Καλή δύναμη...
Ο χρήστης angel είπε…
perastika lhda...
Ο χρήστης Unknown είπε…
Φαίνεται ότι η άνοιξη μας παιδεύει. Ημουν κι εγώ νοσοκομείο, μάλλον θα ξαναμπώ από βδομάδα. Λήδα, περαστικούλια και εύχομαι να είσαι πίσω γερή και πάντα χαμογελαστή.
ΣΕ φιλώ πολύ,
Ντίνα
Ο χρήστης Γιουλα είπε…
Και εγω παιδια τραυματιστηκα στο ποδι και το εχω σε ναρθηκα οποτε θα ηταν δυσκολο να ελθω με πατεριτσες.Ευχομαι περαστικα σε ολους μας.
Ο χρήστης Ελένη είπε…
...άστα να πάνε μου φαίνεται είμαστε όλοι με αυτόν τον καιρό...
ελπίζω να συνέλθουμε γρήγορα...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπερα,

Ονομαζομαι Ευα και πασχω και εγω από ινομυαλγια. Επιθυμω να παρεβρεθω στη συναντηση στις 26 Φεβρουαριου αλλα δεν ξερω πως και που να το δηλωσω….δεν εχετε δωσει καποιο νουμερο επικοινωνιας. Θα το εκτιμουσα αν μου στελνατε καποιες πληροφοριες στο email μου dorotheajbj@hotmail.com.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

Με εκτίμηση,
Εύα
Ο χρήστης Ελένη είπε…
καλησπέρα Εύα...κι εγώ καινούρια είμαι...αν δεν το διάβασες ήδη πιο πάνω...η συνάντηση ακυρώθηκε γιατί η Λήδα είναι στο νοσοκομείο για εξετάσεις...περιμένουμε όλοι με αγωνία νέα...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Για σας παιδια. τί έγινε? Τι έπαθε η Λήδα? Ξέρει κανένας περισσότερες λεπτομέρειες?
Ο χρήστης lella είπε…
Παιδία, τι έγινε???? Τι έπαθε η Λήδα??? Τώρα κοίταξα την σελίδα με το ραντεβού μας …όλο την ξερνάω και κοιτάω την άλλη.
Τέλος πάντως ευτυχώς που κοίταξα γιατί θα πήγαινα αύριο στο ραντεβού (παρόλο που σέρνομαι από τους πόνους λόγο καιρού).
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπερα,

Ελενη σε ευχαριστω για την ενημερωση....περαστικα και απο μενα στη Ληδα. Αναμενω νεα!!!

Ευα
Ο χρήστης τονια είπε…
Γεια σας,ειμαι η Τονια ,δεν γραφω συχνα γιατι δεν ...προλαβαινω ,αλλα διαβαζω το forum κι ανησυχησα για τη Ληδα,εχει καποιος νεα της;περαστικα κι απο μενα,περιμενω με χαρα τη συναντηση μας!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
kalispera lida exo diagnosi inmyalgias13 xronia tous teleutaious 8 mhnes exo xiroterepsei para poli ola pia ponane poli plus oti exo ena koritsaki me sovaro autismo!facebbook mou athanasia kakali thaa ithela poli na ta poume!filia!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
i lida einai kala tora????
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
24-02-2011
Ο χρήστης RELOS1960@GMAIL.COM είπε…
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΣΧΟΝΤΕΣ.ΕΙΜΑΙ Η ΖΩΗ,ΥΠΟΦΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΥΝΟΜΥΑΛΓΙΑ.Η ΜΟΝΙΜΗ ΚΟΠΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥΧΙΑ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ ΠΙΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Ο χρήστης Leda είπε…
καλως μας βρηκες... και υπομονη. Δεν εχουμε κανονισει ακομα συναντηση. Μολις κανονιστει θα το γραψω στην πρωτη σελιδα. Μην ανησυχεις θα το πω λιγο καιρο πριν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σασ παρακαλω ασ μου συστησει καποιοσ ενα σοβαρο ρευματολογο που να μην εχει την διαθεση να με ξεπεταξει.κουραστικα να ποναω πια
Ο χρήστης Leda είπε…
Υπαρχει ο κ. Βασιλοπουλος στο Ιπποκρατειο. Κλεινεις ραντεβου απο το 1535 και ο κ. Παπαδακος στον Ευαγγελισμο (ιατρειο ινομυαλγιας).

Κανε υπομονη ...θελει χρονο να μπεις σε μια σειρα
Ο χρήστης Unknown είπε…
Λήδας μου σε χαιρετώ,όπως και όλους τους φίλους που σε ακολουθούν.σε βρήκα τυχαία καθώς πάντα διάβαζα άρθρα για την οινομυαλγια σε sites η blogs εξωτερικού και πρώτη φορά πληκτρολογήςα τη λέξη οινομυαλγια στα ελληνικά ,μένοντας έκπληκτη με το πόσες πληροφορίες μπορεί κάποιος να βρει για το πρόβλημά μας.Χάρηκα τόσο πολύ όταν βρήκα το blogg σου.
Χάρηκα ακόμα πιο πολύ όταν είδα ότι υπάρχουν και άλλες κοπέλες από Κύπρο που έχουν το ίδιο πρόβλημα
(Όχι γιατί έχουν πρόβλημα αλλά γιατί τις βρήκα)και θα ήθελα παρά πολύ να σας γνωρίσω όλες.
Διαγνωστικά το 2006 και από τότε έπαιρνα seroxat μέχρι την περασμένη εβδομάδα που μετά από έξαρση των προβλημάτων που μου προκαλεί η οινομυαλγια αποφάσισα να επισκεφτώ κάποιον άλλο ρεύματολογο για να μάθω αν βρέθηκε κάποια νέα θεραπεία η κάποιο νέο φάρμακο. Το cymbalta που ήδη διάβασα για αυτό υπάρχει τώρα και στην Κύπρο και αρχίζω από απόψε .ελπιζω να δώ καλα αποτελέσματα .
Αυτές τις μέρες είμαι λίγο στα κάτω μου παρόλο που ποτέ δεν τα βάζω κάτω και προσπαθώ πάντα να μην δείχνω στους άλλους πόσο πολύ πονάω.
Χαίρομαι τόσο πολύ που βρήκα το blogg σου Λήδα μου.
Ο χρήστης Bessy είπε…
Geia sas afti pou eimaste makria Kriti mipos tha kanete kati edo paromio .....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαρτυρίες ανθρώπων

ΖΩΝΤΑΣ ΜΕ ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑ